Мета і завдання психологічного супроводу

Мета роботи психологічної служби з педагогами— формування сприятливого середовища для збереження психічного й психологічного здоров’я та розвитку особистості кожного учасника освітнього процесу:

 формування психолого-педагогічної компетентність педагогів, зокрема в питаннях розвитку й виховання дітей і взаємодії з батьками

 запобігання емоційному вигоранню педагогів

 здійснення психологічної просвіти педагогів відповідно до річного плану роботи закладу освіти

 використання здоров’язбережувальних технологій

 зміцнювати психічне і психологічне здоров’я педагогів і дітей.

Корисні посилання для роботи:

В рамках ініціативи Першої Леді МОН вже реалізує проєкти щодо формування спроможності педагогічних працівників та батьків надавати першу психологічну підтримку дітям під час здобуття освіти для досягнення найкращих результатів навчання, зокрема розроблено курс підвищення кваліфікації для освітян «Перша психологічна допомога учасникам освітнього процесу під час і після завершення воєнних дій» (https://hryoutest.in.ua/courses/programa-pidvishchennya-kvalifikaciji-psihologichnoji-pidtrimki-dlya-osvityan-ta-batkiv).

Спільно з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ), Українським інститутом когнітивно-поведінкової терапії та Всеукраїнським громадським центром «Волонтер» запустили проєкт психологічної підтримки «ПОРУЧ» https://mon.gov.ua/ua/news/v-ukrayini-startuvav-proyekt-psihologichnoyi-pidtrimki-poruch

Психологами телеграм-каналу «Подбай про себе» підготовлено ряд матеріалів щодо психологічної підтримки дорослих, у тому числі про виникнення та вплив агресії на стан людини під час війни, рекомендації щодо стабілізації емоційного стану та управління стресом https://mon.gov.ua/ua/news/yak-vinikaye-ta-vplivaye-zlist-na-stan-lyudini-pid-chas-vijni

На вебсайті ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» створено сторінку «Матеріали для використання в роботі під час воєнних дій» https://imzo.gov.ua/psyholohichnyj-suprovid-ta-sotsialno-pedahohichna-robota/materialy-dlia-vykorystannia-v-roboti-pid-chas-voiennykh-diy/,

зібрано інформацію про кращі практики психолого-педагогічного супроводу та підтримки учасників освітнього процесу в умовах воєнних дій і збройних конфліктів, надання соціально-психологічної допомоги постраждалим від насильства та торгівлі людьми:

https://imzo.gov.ua/psyholohichnyj-suprovid-ta-sotsialno-pedahohichna-robota/materialy-dlia-vykorystannia-v-roboti-pid-chas-voiennykh-diy/krashchi-praktyky-psykholoho-pedahohichnoho-suprovodu-ta-pidtrymky-uchasnykiv-osvitn-oho-protsesu-v-umovakh-voiennykh-diy-i-zbroynykh-konfliktiv-nadannia-sotsial-no-psykholohichnoi-dopomohy-postrazhda/ wym-16

10 порад педагогу

Кiлькiсть переглядiв: 140

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.