Кабінет психологічної служби

Практичний психолог та соціальний педагог закладу освіти
Захарова Олена Анатоліївна

/Files/images/psiholog/IMG.jpg

У закладі працює з 2016 року

Зворотній зв язок - elena.zaharova.lena@gmail.com

Графік роботи
практичного психолога
Захарової Олени Анатоліївни
Понеділок 9.00 15.30
Вівторок 9.00 15.30
Середа 9.00 15.30
Четвер 9.00 15.30
П’ятниця 9.00 15.30
Перерва 12.00 12.30
Графік
Онлайн-консультацій практичного психолога
Захарової Олени Анатоліївни
Понеділок 13.00-15.00 Консультація вчительства
Четвер 13.00-15.00 Консультація учнівства
П’ятниця 13.00-15.00 Консультація батьківства
Під час військового стану практичний психолог комунального закладу "Харківський ліцей №26 Харківської міської ради" Захарова Олена Анатоліївна надає консультації в онлайн-режимі.

Для зв'язку заповніть, будь ласка, форму за цим покликанням.

Телефон для запису на онлайн - консультації 725-53-74
Пріоритетні напрямки роботи психолога:

- психологічний супровід обдарованих учнів;
- психологічна підготовка випускників до НМТ;
- профілактика насильства в учнівському середовищі, сім'ї та соціумі;

Методична проблема, над якою працює психолог: психологічна підготовка випускників до НМТ через підвищення стресостійкості.

Графік роботи
соціального педагога
Захарової Олени Анатоліївни
Дні тижня Інтервал робочого часу
з до
Понеділок - п’ятниця 7:30
15:30
9:00
18:00

Графік онлайн- консультацій
соціального педагога

Дні тижня Інтервал робочого часу Зміст роботи
Понеділок з 15:00 до 16:00 Консультація вчителів
Четвер з 15:00 до 16:00 Консультація учнів
П’ятниця з 15:00 до 16:00 Консультація батьків

Пріоритетні напрямки роботи соціального педагога:

- соціально-педагогічний патронаж дітей пільгових категорій;
- формування навичок здорового способу життя, профілактика правопорушень серед учнівства закладу освіти;
- супровід соціалізації учнівства з ускладненою поведінкою;
- профілактика проявів булінгу в учнівському середовищі.

Тема досвіду: соціально-педагогічний супровід соціалізації учнівства з ускладненою поведінкою в шкільному середовищі.

УВАГА! В Управлінні працює «гаряча лінія» для отримання скарг представників бізнесу | Управління Держпраці у Черкаській області

Увага!

З метою запобігання торгівлі людьми, попередження домашнього насильства, впровадження гендерної рівності та вдосконалення системи захисту прав та інтересів дитини відділ у справах сім’ї та молоді міської ради повідомляє, що на базі громадської організації “Ла Страда-Україна” функціонує дві “гарячі” лінії:

Національна дитяча “гаряча” лінія, яка працює за безкоштовним номером

0 800 500 225 (зі стаціонарного телефону) та безкоштовним коротким номером 116 111 (3 мобільних). Лінія працює по будням з 12.00 до 20.00 та в суботу – з 12.00 до 16.00.

Національна “гаряча” лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації, яка працює за безкоштовним номером 0 800 500 335 (зі стаціонарного телефону) ). Лінія працює цілодобово.

З 25 листопада 2017 року Національна “гаряча” лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації переходить на новий загальноєвропейський номер 116 123. Даний номер є безкоштовним з мобільних телефонів.

«Гаряча лінія» для постраждалих від торгівлі людьми, домашнього насильства, насильства за ознакою статі та стосовно дітей

Результат пошуку зображень за запитом "15-47 гаряча лінія"

За що не можна «карати» дітей:

1) Помилки – діти на них вчаться;

2) Повільність – діти вчаться поступово;

3) Активність – навіть на людях – це нормально!

4) Відмінність від інших – фізична чи психологічна;

5) Негативні емоції – кожен має право ни них;

6) Неуспішність в навчанні – хваліть за зусилля, підтримуйте;

7) Ненавмисна шкода – дитина вчиться обережності;

8) Вимагайте більшого – дитина вчиться ставити цілі.

Кiлькiсть переглядiв: 1857

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.